Hei kaikki!

Ensiviikolla (Vko 9) vietetään hiihtolomaa. Laukaan mattosalilla treenit seuraavasti:

-Maanantaina klo 18 yhteistreenit

-Keskiviikkona klo 18 yhteistreenit

Muut treenit lomaillaan.

Henri

Maanantaina pidettiin salikisat Laukaassa ja osallistujia oli ilahduttavan runsaasti.

Kiitokset kaikille. Oli mukava ja hyvähenkinen tapahtuma!

Hiihtoloman jälkeen on tarkoitus järjestää uudestaan, joten silloin on taas mahdollisuus kartuttaa osaamista ja kokemusta.

Moi!

5.2 maanantaina klo 18 alkaen järjestetään seuran sisäiset salikisat Laukaan mattosalilla.

Sarjat muokataan osallistujien vyöarvon ja kilpailukokemuksen(jota ei salikisoissa edellytetä!) yms ominaisuuksien mukaan.

Henri

Judoharrastuksen aloittavien harjoitukset, eli peruskurssit starttaavat tammikuussa. Tervetuloa uuden harrastuksen pariin! Harjoituspaikkoina mattosali Laukaassa, Leppäveden liikuntahalli sekä Lievestuoreella Apteekin alakerran sali. Ilmoittautumiset Laukaan mattosalilla ma ja ke juniorit klo 18.00 ja aikuiset klo 19.00.

Tervetuloa!

Lisätietoja Helka Maltolahdelta puhelimitse 040 5427 185 tai sähköpostilla darmakai(piste)judolaukaa(miuku)gmail(piste)com

Moi.

Infoa joulunajan treeneistä Laukaan mattosalilla ja Leppävedellä.

-Tänä keskiviikkona 20.12 Laukaan mattosalilla yhteistreenit klo 18. Junioreiden treenit tauolla Laukaan mattosalilla 8.1.2024 saakka.

-Aikuisten treenit sovitaan joulunpyhien aikaan suoraan innokkaiden osallistujien kesken.

-Leppäveden treenit tauolla 21.12-4.1.2024 ja jatkuvat normaalisti 11.1.2024. Eli tällä viikolla ei enää treenejä Leppävedellä.